Репозиторій ХДАФК
ВПЛИВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ НА МОТИВАЦІЮ МОЛОДІ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ ТА СПОРТОМ
Ввійти
Головна сторінка DSpace
→
Конференції
→
Всеукраїнські
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ВПЛИВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ НА МОТИВАЦІЮ МОЛОДІ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ ТА СПОРТОМ
Іванюк, Петро
;
Бондар, Анастасія
URI:
http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/547
Дата:
2024-05-17
Короткий опис(реферат):
У ході дослідження було проведено опитування та систематизовано світовий довід вивчення впливу спортивних брендів на мотивацію до занятть фізичною активністю.Підтверджено їх ефективність.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Назва:
ЗБІРНИК ТЕЗ2024docx ...
Розмір:
339.6Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних розділах
Всеукраїнські
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Розділи та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися