Репозиторій ХДАФК

ВПЛИВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ НА МОТИВАЦІЮ МОЛОДІ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ ТА СПОРТОМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванюк, Петро
dc.contributor.author Бондар, Анастасія
dc.date.accessioned 2024-07-30T06:19:23Z
dc.date.available 2024-07-30T06:19:23Z
dc.date.issued 2024-05-17
dc.identifier.uri http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/547
dc.description.abstract У ході дослідження було проведено опитування та систематизовано світовий довід вивчення впливу спортивних брендів на мотивацію до занятть фізичною активністю.Підтверджено їх ефективність. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Сучасні погляди молоді на фізичну культуру, спорт та здоров’я людини: збірник тез ІІ Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої Дню науки в Україні uk
dc.subject спортивні бренди, мотивація, молодь, фізична активність, менеджмент фізичної культури. uk
dc.title ВПЛИВ СПОРТИВНИХ БРЕНДІВ НА МОТИВАЦІЮ МОЛОДІ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ ТА СПОРТОМ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу