Короткий опис(реферат):
Мета: вивчити динаміку показників стану кардіореспіраторної системи учнів 13-14 років під впливом диферен-
ційованого змісту уроків фізичної культури.
Матеріал і методи: у дослідженні брали участь 103 учня загальноосвітньої школи № 150 м. Харкова. У дослі-
дженні застосовано методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової і методичної літератури; медико-біоло-
гічні методи (тонометрія, пульсометрія, спірометрія); педагогічний експеримент; методи математичної статистики.
Результати: визначено нижчий за середній рівень функціонування кардіореспіаторної системи в учнів 13-14
років. Враховуючи показники функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем учнів 13-14 років, ди-
ференційовано зміст уроків фізичної культури; розроблено та впроваджено комплекси фізичних вправ, спрямова-
них на підвищення зазначених показників.
Висновки: у результаті впровадження розроблених комплексів фізичних вправ у показниках, що відображають
стан серцево-судинної та дихальної систем учнів експериментальних груп, відбулися достовірні позитивні зміни за
усіма досліджуваними параметрами (р<0,05-0,001). Унаслідок цього стан кардіореспіраторної системи учнів 13-14
років підвищився з нижчого за середній до середнього.