Репозиторій ХДАФК

Диференціація змісту уроків фізичної культури з урахуванням показників стану кардіореспіраторної системи учнів основної школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ажиппо, Олександр
dc.contributor.author Мамешина, Маргарита
dc.contributor.author Масляк, Ірина
dc.date.accessioned 2024-02-26T01:25:34Z
dc.date.available 2024-02-26T01:25:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ажиппо, О., Мамешина, М., Масляк, І. (2021), «Диференціація змісту уроків фізичної культури з урахуванням показників стану кардіореспіраторної системи учнів основної школи». Слобожанський науково-спортивний вісник, № 3(83), С. 5-12, doi:10.15391/snsv.2021-3.001 uk
dc.identifier.uri http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/206
dc.description.abstract Мета: вивчити динаміку показників стану кардіореспіраторної системи учнів 13-14 років під впливом диферен- ційованого змісту уроків фізичної культури. Матеріал і методи: у дослідженні брали участь 103 учня загальноосвітньої школи № 150 м. Харкова. У дослі- дженні застосовано методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової і методичної літератури; медико-біоло- гічні методи (тонометрія, пульсометрія, спірометрія); педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Результати: визначено нижчий за середній рівень функціонування кардіореспіаторної системи в учнів 13-14 років. Враховуючи показники функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем учнів 13-14 років, ди- ференційовано зміст уроків фізичної культури; розроблено та впроваджено комплекси фізичних вправ, спрямова- них на підвищення зазначених показників. Висновки: у результаті впровадження розроблених комплексів фізичних вправ у показниках, що відображають стан серцево-судинної та дихальної систем учнів експериментальних груп, відбулися достовірні позитивні зміни за усіма досліджуваними параметрами (р<0,05-0,001). Унаслідок цього стан кардіореспіраторної системи учнів 13-14 років підвищився з нижчого за середній до середнього. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Слобожанський науково-спортивний вісник, uk
dc.subject фізичне здоров’я, серцево-судинна система, дихальна система, фізичне виховання, учні 13-14 років uk
dc.title Диференціація змісту уроків фізичної культури з урахуванням показників стану кардіореспіраторної системи учнів основної школи uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу