Репозиторій ХДАФК

Каланетика у фізичному вихованні студенток вишу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломійцева, О. Е.
dc.contributor.author Жук, Вячеслав Олександрович
dc.date.accessioned 2024-07-21T21:56:50Z
dc.date.available 2024-07-21T21:56:50Z
dc.date.issued 2017-05-22
dc.identifier.citation Коломійцева, О. Е., & Жук, В. О. (2017). Каланетика у фізичному вихованні студенток вишу. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 63-71. Вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/308734 uk
dc.identifier.uri http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/507
dc.description 1. Аналіз медичних карт свідчить про неухильне зменшення кількості здорових студенток. Водночас щороку зростає відсоток, віднесених до спеціальної медичної групи та студенток, яким рекомендовані заняття лікувальною фізичною культурою. 2. Результати проведеного анкетування дозволили визначити основні мотиви, якими керуються студентки при виборі занять за системою каланетика: «бажання мати гарну фігуру», «навчитися отримувати позитивні емоції через рух», «бути здоровою», «вважається модним стежити за собою». 3. При виконанні вправ каланетики слід чітко дотримуватися низки методичних прийомів, які дозволять зробити заняття ефективними та надати їм оздоровчої спрямованості, головними з яких є правильне дихання та утримання робочої пози. uk
dc.description.abstract У статті відображені результати анамнезу та анкетування студенток вишу 1 року навчання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.isreferencedby Дубчук, О. В. (2013). Оцінка впливу експериментальної програми фізичного виховання для груп фізичної реабілітації із застосуванням калланетики на показники рентгенологічного та функціонального дослідження опорно-рухового апарату студенток при сколіозі ІІ-ІІІ ступенів. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал, (4(76)), 100-104. Жук, В. О. (2016). Інноваційні технології у сфері фізичного виховання студентської молоді. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 62-69. Вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/308477 Коломийцева, О. Э., Дейнеко, А. Х., & Миргород, Д. А. (2015). Калланетика как средство формирования мотивации к занятиям физическим воспитанием студенток юридического вуза. Наука і освіта: наук.-практ. журн., (4/СХХХIII), 86-89. Круцевич, Т. Ю., Воробйов, М. І., & Безверхня, Г. В. (2011). Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків і молоді: навч. посіб. Київ: Олімп. л-ра. Куліш, Н. М., & Городиський, С. І. (2007). Вплив засобів каланетики на показники фізичного розвитку та рухових якостей у студенток. У М. Лук’янченка, А. Матвєєва, А. Подольскі, & Ю. Шкребтія (Ред.), Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи: монографія (с. 60-63). Дрогобич: КОЛО. Сергієнко, Л. П. (2010). Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти: Підручник. Київ: КНТ. Ilnitskaya, A. S., Kozina, Zh. L., Lakhno, E. G., Ilnitskaya, L. V., Cieślicka, M., Stankiewicz, B., & Pilewska, W. (2014). Students’ attitude to the possibility of applying modern information and communication technologies in the educational process in physical education. Physical Education of Students, 2, 18-24. Futornyi, S. M. (2013). Problem of shortage of motor activity students. Physical Education of Students, 3, 75-79. Kolomiytseva, O. E., & Anatskyi, R. V. (2017). Fitness callanetics in physical education of girl students. Physical Education of Students, 2, 66-71. Memmedova, K. (2015). Impact of Pilates on anxiety, attention, motivation, cognitive function and achievement of students: Structural modeling. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 186, 544-548. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.158 Kudryavtsev, M. D., Kramida, I. E., Iermakov, S. S., & Osipov, A. Yu. (2016). Development dynamic of healthy lifestyle personality component in relatively healthy students. Physical Education of Students, 6, 26-33. Maksimuk, O. V., Vrublevskiy, E. P., & Wang, L. (2014). Students’ motivation to study Chinese recreational gymnastics classes wushu. Physical Education of Students, 3, 40-43. Osipov, A. Yu., Kudryavtsev, M. D., Kramida, I. E., Iermakov, S. S., Kuzmin, V. A., & Sidorov, L. K. (2016). Modern methodic of power cardio training in students’ physical education. Physical Education of Students, 6, 34-39. Petrenko, N. V., & Loza, T. A. (2014). Model of recreational and training sessions based on the use of funds aqua professionally applied in the preparation of students of economics. Physical Education of Students, 4, 32-36. Skurikhina, N. V., Kudryavtsev, M. D., Kuzmin, V. A., & Iermakov, S. S. (2016). Fitness yoga as modern technology of special health groups’ girl students’ psychophysical condition and psycho-social health strengthening. Physical Education of Students, 2, 24-31. uk
dc.relation.isreferencedby Ilnitskaya, A. S., Kozina, Zh. L., Lakhno, E. G., Ilnitskaya, L. V., Cieślicka, M., Stankiewicz, B., & Pilewska, W. (2014). Students’ attitude to the possibility of applying modern information and communication technologies in the educational process in physical education. Physical Education of Students, 2, 18-24. Futornyi, S. M. (2013). Problem of shortage of motor activity students. Physical Education of Students, 3, 75-79. Kolomiytseva, O. E., & Anatskyi, R. V. (2017). Fitness callanetics in physical education of girl students. Physical Education of Students, 2, 66-71. Memmedova, K. (2015). Impact of Pilates on anxiety, attention, motivation, cognitive function and achievement of students: Structural modeling. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 186, 544-548. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.158 Kudryavtsev, M. D., Kramida, I. E., Iermakov, S. S., & Osipov, A. Yu. (2016). Development dynamic of healthy lifestyle personality component in relatively healthy students. Physical Education of Students, 6, 26-33. Maksimuk, O. V., Vrublevskiy, E. P., & Wang, L. (2014). Students’ motivation to study Chinese recreational gymnastics classes wushu. Physical Education of Students, 3, 40-43. Osipov, A. Yu., Kudryavtsev, M. D., Kramida, I. E., Iermakov, S. S., Kuzmin, V. A., & Sidorov, L. K. (2016). Modern methodic of power cardio training in students’ physical education. Physical Education of Students, 6, 34-39. Petrenko, N. V., & Loza, T. A. (2014). Model of recreational and training sessions based on the use of funds aqua professionally applied in the preparation of students of economics. Physical Education of Students, 4, 32-36. Skurikhina, N. V., Kudryavtsev, M. D., Kuzmin, V. A., & Iermakov, S. S. (2016). Fitness yoga as modern technology of special health groups’ girl students’ psychophysical condition and psycho-social health strengthening. Physical Education of Students, 2, 24-31. en
dc.subject каланетика uk
dc.subject стан здоров'я uk
dc.subject мотиви uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject студентки вишу uk
dc.title Каланетика у фізичному вихованні студенток вишу uk
dc.title.alternative Callanetics in the Physical Education of Female University Students uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу