Короткий опис(реферат):
У сучасних умовах ефективність управління залежить від
використання інноваційних методів, які необхідно застосовувати для розвитку будь якої сфери суспільства. Сфера фізичної культури і спорту відіграє важливу роль у
формуванні гармонійно розвинутої особистості та є важливим засобом підвищення
соціальної і трудової активності людей. Відповідно до цього раціоналізація існуючої
системи управління окремих її суб’єктів, а саме дитячо-юнацьких спортивних шкіл,
є пріоритетним напрямом державної політики в цій сфері. Раціоналізація їх сталого
функціонування та оптимізація підготовки юних спортсменів можливі через
теоретичне та практичне обґрунтування сутності застосування маркетингу в
організаційно-управлінській діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл
(ДЮСШ).Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше:
- систематизовано та виділено організаційно-управлінські положення
маркетингової діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл;
- проведено комплексний маркетинговий аналіз діяльності дитячо-юнацьких
спортивних шкіл на підставі дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища;
- розроблено організаційно-управлінську модель впровадження маркетингу в
діяльність дитячо-юнацьких спортивних шкіл в Україні;
- запропоновано план розвитку дитячо-юнацьких спортивних шкіл шляхом
впровадження маркетингу.
4
Результати дослідження доповнили теоретичні основи розробки маркетингової
стратегії фізкультурно-спортивних організацій на основі використання методів
маркетингового аналізу PEST- та SWOT-аналізів.
Підтверджено дані про необхідність соціально-економічного розвитку
дитячо-юнацьких спортивних шкіл та про необхідність модернізації сталої
структури управління дитячо-юнацькими спортивними школами шляхом
впровадження посади «спортивного маркетолога».
Набули подальшого розвитку дослідження оптимізації системи управління
дитячо-юнацькими спортивними школами.
Практичне значення отриманих результатів полягає в розробці комплексу
маркетингових заходів сталого функціонування та розвитку дитячо-юнацьких
спортивних шкіл до якого входять: організаційно-управлінська модель
впровадження маркетингу в діяльність дитячо-юнацьких спортивних шкіл;
маркетинговий план розвитку дитячо-юнацьких спортивних шкіл; обґрунтовано
необхідність впровадження посади «спортивного маркетолога» в органах
управління фізичною культурою і спортом та дитячо-юнацьких спортивних школах.
Матеріали дослідження можуть бути використанні в організаційно управлінській діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл та у навчальному
процесі спеціалізованих кафедр вищих навчальних закладів при викладанні
дисциплін: «Маркетинг фізичної культури», «Організація та менеджмент фізичної
культури», «Основи управління фізичною культурою і спортом», «Економіка
фізичної культури».