Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коновал, Данило | |
dc.date.accessioned | 2024-09-30T09:00:34Z | |
dc.date.available | 2024-09-30T09:00:34Z | |
dc.date.issued | 2024-01-17 | |
dc.identifier.uri | http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/601 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження. Брейкінг – це складно координаційний вид спорту. Спортсмени з брейкінгу виконують вправи пов'язані зі збереженням рівноваги (балансування) самостійно або за допомогою одного або кількох партнерів та обертанням тіла з опорою та без опори [2]. Постійно зростаючий рівень спортивної конкуренції у брейкінгу обумовлює необхідність безперервного пошуку шляхів удосконалення методики спортивного тренування загалом та її компонентів. Загальновизнано, що тільки спортсмени, які мають високу культуру руху, здатні виконати координаційні та технічно складні вправи легко і невимушено, де можна оцінити амплітуду рухів, красу ліній, артистичність і виразність виконання. Всі ці завдання вирішуються за допомогою координаційних здібностей, які, як помічено багатьма фахівцями, сприяють розвитку рухової пам'яті, координації та узгодженості рухів, стрибучості, гнучкості, сили м'язів, виразності та артистичності [1, 2, 3]. Тому для досягнення всіх вище перерахованих результатів заняття з хореографії доцільно розпочинати вже на етапі початкової підготовки. Як правило, основу хореографічної підготовки в естетичних видах спорту складає класична балетна хореографія, проте використання її повною мірою рекомендовано починати з віку 9-10 років, що збігається з переходом спортсменів на наступний (тренувальний) етап підготовки [3, 4, 5]. Раннє початок занять класичним екзерсисом у верстата може згубно позначитися на здоров'я спортсмена, у зв'язку з неокріпшим м'язовим корсетом і неготовністю локалізувати роботу потрібних м'язів [4, 5]. Тому на етапі початкової підготовки – одним із найважливіших завдань тренера є грамотна, всебічна та безпечна підготовка юних спортсменів до наростаючих навантажень [6]. У цьому роботі визначимо роль хореографічної підготовки у брейкдансі. Методологічною основою для висвітлення цього питання можуть стати фундаментальні праці Лисицької Т.С., Морель Ф.Р., Шипіліна І.А. та Ваганової А.Я [29, 31, 56]. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Харківська державна академія фізичної культури | uk |
dc.subject | брейкінг, дівчата, етап початкової підготовки, координаційні здібності. | uk |
dc.title | УДОСКОНАЛЕННЯ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СПОРТСМЕНОК З БРЕЙКІНГУ НА ЕТАПІ ПОЧАТКОВОЇ ПІДГОТОВКИ | uk |
dc.type | Thesis | uk |