Репозиторій ХДАФК

Вплив Інтернету речей на фізичну активність

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жук, Вячеслав Олександрович
dc.date.accessioned 2024-07-21T23:30:30Z
dc.date.available 2024-07-21T23:30:30Z
dc.date.issued 2023-12-06
dc.identifier.citation Жук, В. О. (2023). Вплив Інтернету речей на фізичну активність. Фізична культура спорт і здоров’я: стан проблеми та перспективи, 24-25. Вилучено з http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/510 uk
dc.identifier.uri http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/510
dc.description Використання IoT у поєднанні з ШІ може значно поліпшити моніторинг фізичної активності. Сучасні технології дозволяють не лише фіксувати параметри, але й аналізувати їх, надаючи індивідуалізовані рекомендації для кожного користувача. Здобуті результати підтверджують, що використання Інтернету речей та штучного інтелекту може бути важливим кроком у напрямку оптимізації фізичної активності та покращення якості фізичного виховання. uk
dc.description.abstract У сучасному світі, де технології швидко розвиваються, Інтернет речей (IoT) та штучний інтелект (ШІ) відіграють ключову роль у різних аспектах нашого життя. Одним із напрямів, де ці технології мають значний вплив, є фізична активність. У тезах представлено, як Інтернет речей в поєднанні зі штучним інтелектом може сприяти моніторингу й покращенню фізичної активності та режиму відпочинку, тобто важливих факторів здоров’я різних верств населення. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Харківська державна академія фізичної культури uk
dc.relation.isreferencedby Бала, Т., & Жук, В. (2023). Відповідність способу життя студентської молоді до рекомендацій міністерства охорони здоров'я України (МОЗ). Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 176-183. Вилучено з https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/298701 Жук, В., & Михайленко, А. (2020). Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО. У Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи, 22-24. Вилучено з http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/498 Мамешина, М., & Масляк, І. (2021). Функціональний стан серцево-судинної системи учнів початкової школи. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 92-97. Вилучено з https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/251067 uk
dc.relation.isreferencedby Cojocaru, A., et al. (2022). The Role of Physical Education and Sports in Modern Society Supported by IoT—A Student Perspective. Sustainability, 14, 5624. https://doi.org/10.3390/su14095624 Masliak, I., Mameshina, M., & Jagiello, M. (2023). Physical Activity and cardiovascular function in 9-year-old schoolchildren: implications for health and well-being. Physical Culture, Recreation and Rehabilitation, 2(1), 18-23. https://doi.org/10.15561/physcult.2023.0103 Petrova, A., Bala, T., Masliak, I., & Mameshina, M. (2022). The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16–17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, 22(4), 955-961. https://doi.org/10.7752/jpes.2022.04121 Wang, C., & Du, C. (2022). Optimization of physical education and training system based on machine learning and Internet of Things. Neural Computing and Applications, 1-16. en
dc.title Вплив Інтернету речей на фізичну активність uk
dc.title.alternative Impact of the Internet of Things on Physical Activity uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу