Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Масляк, І. П. | |
dc.contributor.author | Вишня, О. В. | |
dc.contributor.author | Грида, Д. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-21T21:25:16Z | |
dc.date.available | 2024-07-21T21:25:16Z | |
dc.date.issued | 2016-05-20 | |
dc.identifier.uri | http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/505 | |
dc.description | 1. В результаті проведених досліджень встановлено «середній» рівень фізичної підготовленості школярів 5-6-х класів обласних шкіл, оскільки при порівнянні отриманих показників з оціночними критеріями визначено, що, в середньому, вони відповідають оцінці 3 бали. 2. У віковому аспекті показники рівня фізичної підготовленості, в основному, достовірно не відрізняються (р>0,05), за винятком показників розвитку швидкісно–силових якостей та гнучкості хребта обох статевих груп і сили м’язів рук дівчат, де розрізнення носять достовірний характер (р<0,05 – р<0,001). При цьому, за показниками сили та гнучкості спостерігається тенденція до покращення результатів з віком, а за показниками рівня розвитку спритності, витривалості та бистроти - до погіршення результатів з віком. 3. У статевому аспекті спостерігається превалювання даних хлопців над результатами дівчат, за винятком гнучкості, де спостерігається протилежна тенденція – результати дівчат кращі за показники хлопців. Слід зазначити, що вказані відмінності носять достовірний характер за даними виконання стрибків у довжину, човникового бігу, бігу на 60 метрів, нахилу тулуба – досліджуваних обох вікових груп та піднімання тулуба в сід школярів 6-х класів і викруту палиці школярів 5-х класів. | uk |
dc.description.abstract | В статті відображено результати визначення рівня фізичної підготовленості учнів середніх класів обласних загальноосвітніх шкіл, а також представлено порівняльну характеристику досліджуваних показників у статевому та віковому аспектах. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.isreferencedby | Бала, Т. М. (2011). Зміна рівня фізичного здоров’я школярів 5-6-х класів під впливом вправ черлідингу. Молода спортивна наука України: Збірник наукових праць з галузі фізичної культури та спорту, 2, 10-15. Львів. Лисяк, В. Н. (2006). Формування інтересу до занять фізичною культурою у школярів 6-11-х класів: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня кандидат наук з фізичного виховання і спорту (спец. 24.00.02. «Фізична культура фізичне виховання різних груп населення»). Харків. Мамешина, М. А., Масляк, І. П., & Жук, В. О. (2015). Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник, 3(47), 52-57. Харків: ХДАФК. Масляк, І. П., Мамешина, М. А., & Жук, В. О. (2014). Стан використання інноваційних підходів у фізичному вихованні обласних загальноосвітніх навчальних закладів. Слобожанський науково-спортивний вісник, 6(44), 69-72. Харків: ХДАФК. Масляк, І. П. (2006). Шляхи вдосконалення змісту уроків фізичної культури у школярів молодших класів. Молода спортивна наука України: Збірник наукових праць з галузі фізичної культури та спорту, 10(1), 44-50. Львів. Москаленко, Н. (2011). Проектування концепції інноваційних програм фізкультурно-оздоровчої роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. Спортивний вісник Придніпров'я: науково-практичний журнал, (2), 12-16. Дніпропетровськ. Романенко, В. А. (1999). Двигательные способности человека. Донецьк: Новый мир. Сергієнко, Л. П. (2001). Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література. Круцевич, Т. Ю. (2003). Теория и методика физического воспитания. Київ: Олімпійська література. | uk |
dc.subject | фізична підготовленість, діти середнього шкільного віку, фізичне виховання, обласні загальноосвітні навчальні заклади. | uk |
dc.title | Фізична підготовленість учнів середніх класів обласних загальноосвітніх шкіл | uk |
dc.title.alternative | PHYSICAL FITNESS OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS IN REGIONAL GENERAL EDUCATION SCHOOLS | uk |
dc.type | Article | uk |