Репозиторій ХДАФК

ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бала, Т. М. uk
dc.contributor.author Гребенюк, К. Ю. uk
dc.contributor.author Скрипніченко, Г. П. uk
dc.contributor.author А. В., Архипова uk
dc.date.accessioned 2024-07-21T20:42:09Z
dc.date.available 2024-07-21T20:42:09Z
dc.date.issued 2016-05-20
dc.identifier.uri http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/503
dc.description 1. Встановлено, що у дівчат 5–6-х класів показники координаційних здібностей відповідають оцінці 3 бали, гнучкості – 2 бали. 2. Виявлено, що у віковому аспекті спостерігається поліпшення результатів з віком за всіма досліджуваними параметрами, як у школярів контрольних, так і експериментальних груп. 3. Проведені дослідження свідчать про позитивний вплив спеціально підібраних вправ чирлідингу на рівень окремих рухових здібностей школярів 5–6-х класів експериментальних груп, що дає можливість рекомендувати вчителям фізичної культури включати в навчальний процес з фізичного виховання школярів середніх класів підготовчої медичної групи, підібрані нами вправи чирлідингу. uk
dc.description.abstract В статті відображені показники окремих рухових здібностей школярів 5–6-х класів, що відносяться до підготовчої медичної групи загальноосвітньої школи, а також їх зміни під впливом спеціально підібраних вправ чирлідингу. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.isreferencedby Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва,Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2014). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник. Харків: Точка. Ажиппо, О. Ю., & Кузьменко, І. О. (2015). Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів. Спортивна наука України, (1), 7-11. Львів: ЛДУФК. Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2014). Чирлідинг у фізичному вихованні школярів: Метод. посібник для вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Харків: ХДАФК. Бала, Т. М. (2015). Вплив вправ чирлідингу на координаційні здібності школярів 5-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 24-28. Харків: ХДАФК. Головченко, О. І. (2009). Характеристика спеціально організованої та спонтанної рухової активності в учнів середнього шкільного віку з різним рівнем розвитку особистісних якостей. Теорія та методика фізичного виховання, (2), 15-18. Круцевич, Т. Ю., & Безверхня, Г. В. (2010). Рекреація у фізичній культурі різних груп населення: навч. посібник. Київ: Олімпійська література. Масляк, І. П. (2015). Вплив спеціально спрямованих вправ на окремі функції сенсорних систем молодших школярів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 63-67. Харків: ХДАФК. Худолій, О. М., & Забора, А. В. (2001). Теоретичні основи планування навчальної роботи з фізичної культури в школі. Теорія і практика фізичного виховання, (1), 3-12. Худолій, О. М. (2008). Загальні основи теорії і методики фізичного виховання: навчальний посібник. Харків: ОВС. Шиян, Б. М. (2001). Теорія і методика фізичного виховання школярів. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан. uk
dc.subject чирлідинг uk
dc.subject гнучкість uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject школярі 5–6-х класів uk
dc.title ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ uk
dc.title.alternative CHANGE IN THE LEVEL OF SPECIFIC MOTOR ABILITIES OF 10-11-YEAR-OLD GIRLS UNDER THE INFLUENCE OF CHEERLEADING TRAINING uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу