Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бала, Т. М. | uk |
dc.contributor.author | Гребенюк, К. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Скрипніченко, Г. П. | uk |
dc.contributor.author | А. В., Архипова | uk |
dc.date.accessioned | 2024-07-21T20:42:09Z | |
dc.date.available | 2024-07-21T20:42:09Z | |
dc.date.issued | 2016-05-20 | |
dc.identifier.uri | http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/503 | |
dc.description | 1. Встановлено, що у дівчат 5–6-х класів показники координаційних здібностей відповідають оцінці 3 бали, гнучкості – 2 бали. 2. Виявлено, що у віковому аспекті спостерігається поліпшення результатів з віком за всіма досліджуваними параметрами, як у школярів контрольних, так і експериментальних груп. 3. Проведені дослідження свідчать про позитивний вплив спеціально підібраних вправ чирлідингу на рівень окремих рухових здібностей школярів 5–6-х класів експериментальних груп, що дає можливість рекомендувати вчителям фізичної культури включати в навчальний процес з фізичного виховання школярів середніх класів підготовчої медичної групи, підібрані нами вправи чирлідингу. | uk |
dc.description.abstract | В статті відображені показники окремих рухових здібностей школярів 5–6-х класів, що відносяться до підготовчої медичної групи загальноосвітньої школи, а також їх зміни під впливом спеціально підібраних вправ чирлідингу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.isreferencedby | Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва,Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2014). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник. Харків: Точка. Ажиппо, О. Ю., & Кузьменко, І. О. (2015). Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів. Спортивна наука України, (1), 7-11. Львів: ЛДУФК. Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2014). Чирлідинг у фізичному вихованні школярів: Метод. посібник для вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Харків: ХДАФК. Бала, Т. М. (2015). Вплив вправ чирлідингу на координаційні здібності школярів 5-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 24-28. Харків: ХДАФК. Головченко, О. І. (2009). Характеристика спеціально організованої та спонтанної рухової активності в учнів середнього шкільного віку з різним рівнем розвитку особистісних якостей. Теорія та методика фізичного виховання, (2), 15-18. Круцевич, Т. Ю., & Безверхня, Г. В. (2010). Рекреація у фізичній культурі різних груп населення: навч. посібник. Київ: Олімпійська література. Масляк, І. П. (2015). Вплив спеціально спрямованих вправ на окремі функції сенсорних систем молодших школярів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 63-67. Харків: ХДАФК. Худолій, О. М., & Забора, А. В. (2001). Теоретичні основи планування навчальної роботи з фізичної культури в школі. Теорія і практика фізичного виховання, (1), 3-12. Худолій, О. М. (2008). Загальні основи теорії і методики фізичного виховання: навчальний посібник. Харків: ОВС. Шиян, Б. М. (2001). Теорія і методика фізичного виховання школярів. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан. | uk |
dc.subject | чирлідинг | uk |
dc.subject | гнучкість | uk |
dc.subject | координаційні здібності | uk |
dc.subject | школярі 5–6-х класів | uk |
dc.title | ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ | uk |
dc.title.alternative | CHANGE IN THE LEVEL OF SPECIFIC MOTOR ABILITIES OF 10-11-YEAR-OLD GIRLS UNDER THE INFLUENCE OF CHEERLEADING TRAINING | uk |
dc.type | Article | uk |