Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жук, Вячеслав Олександрович | |
dc.contributor.author | Михайленко, Аліна | |
dc.date.accessioned | 2024-07-13T21:50:07Z | |
dc.date.available | 2024-07-13T21:50:07Z | |
dc.date.issued | 2020-12-18 | |
dc.identifier.citation | Жук, В. О., & Михайленко, А. (2020). Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО. Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи. 23-24. | uk |
dc.identifier.uri | http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/498 | |
dc.description | Більшість здобувачів вищої освіти зазначили, що їх не задовольняє програма фізичного виховання у школі, і вони хотіли би бачити більш сучасні види навчального матеріалу. Половина опитуваних зазначили, що вважають 3 урока фізичної культури на тиждень не достатнім для вирішення завдань фізичного виховання і пропонують збільшити їх до чотирьох. Усі респонденти, що пройшли анкетування негативно відносяться до шкідливих звичок, а більшість з них проводять пропагандистську та агітаційну роботу з культивації здорового способу життя серед своїх друзів та знайомих. У той самий час лише 10% мають бажання і час приймати учать у громадській діяльності. У вільний час від навчання та тренувань 35% опитуваних займаються самоосвітою, 55% надають перевагу фізичному самовдосконаленню. І кожний 10 з опитуваних готовий за ради успішного навчання пожертвувати часом на прийом їжі, а іноді сном. | uk |
dc.description.abstract | У нашому дослідженні розглянуто питання, що стосуються ставлення здобувачів освіти до занять фізичною культурою у закладах загальної середньої освіти. Також було досліджено деякі аспекти навчальної діяльності здобувачів вищої освіти першого року навчання ЗВО фізкультурного профілю. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ХДАФК | uk |
dc.relation.isreferencedby | Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2017). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник (3-е вид., онов. та доп.). Харків: Харківська державна академія фізичної культури. Бала, Т., & Петрова, А. (2019). Аналіз ставлення школярів старших класів до інноваційних видів рухової діяльності у системі шкільної фізичної освіти. Слобожанський науково-спортивний вісник, 4(72), 33–37. Masliak, I., Bala, T., Krivoruchko, N., Shesterova, L., Kuzmenko, I., Kulyk, N., Stasyuk, R., & Zhuk, V. (2018). Functional state of cardiovascular system of 10–16-year old teenagers under the influence of cheerleading classes. Journal of Physical Education and Sport (JPES), 18(Supplement issue 1), Art 63, 452-458. https://doi.org/10.7752/jpes.2018.s163 Maslyak, I., Mamemeshina, M., & Zhuk, V. (2014). The state of application of innovation approaches in physical education of regional education establishments. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, 6(44), 69–72. https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.013 Mameshina, M., Maslyak, I., & Zhuk, V. (2015). State and problems of physical education in regional general education educational institutions. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, 3(47), 39–43. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.009 | |
dc.subject | урок фізичної культури | uk |
dc.subject | вільний час | uk |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk |
dc.subject | тестування фізичної підготовленості | uk |
dc.subject | програма фізичного виховання | uk |
dc.title | Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Analiz stavlennia zdobuvachiv osvity do urokiv fizychnoi kultury ta osobystoi navchalnoi diialnosti u ZVO | uk |
dc.type | Thesis | uk |