Репозиторій ХДАФК

Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жук, Вячеслав Олександрович
dc.contributor.author Михайленко, Аліна
dc.date.accessioned 2024-07-13T21:50:07Z
dc.date.available 2024-07-13T21:50:07Z
dc.date.issued 2020-12-18
dc.identifier.citation Жук, В. О., & Михайленко, А. (2020). Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО. Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи. 23-24. uk
dc.identifier.uri http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/498
dc.description Більшість здобувачів вищої освіти зазначили, що їх не задовольняє програма фізичного виховання у школі, і вони хотіли би бачити більш сучасні види навчального матеріалу. Половина опитуваних зазначили, що вважають 3 урока фізичної культури на тиждень не достатнім для вирішення завдань фізичного виховання і пропонують збільшити їх до чотирьох. Усі респонденти, що пройшли анкетування негативно відносяться до шкідливих звичок, а більшість з них проводять пропагандистську та агітаційну роботу з культивації здорового способу життя серед своїх друзів та знайомих. У той самий час лише 10% мають бажання і час приймати учать у громадській діяльності. У вільний час від навчання та тренувань 35% опитуваних займаються самоосвітою, 55% надають перевагу фізичному самовдосконаленню. І кожний 10 з опитуваних готовий за ради успішного навчання пожертвувати часом на прийом їжі, а іноді сном. uk
dc.description.abstract У нашому дослідженні розглянуто питання, що стосуються ставлення здобувачів освіти до занять фізичною культурою у закладах загальної середньої освіти. Також було досліджено деякі аспекти навчальної діяльності здобувачів вищої освіти першого року навчання ЗВО фізкультурного профілю. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ХДАФК uk
dc.relation.isreferencedby Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2017). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник (3-е вид., онов. та доп.). Харків: Харківська державна академія фізичної культури. Бала, Т., & Петрова, А. (2019). Аналіз ставлення школярів старших класів до інноваційних видів рухової діяльності у системі шкільної фізичної освіти. Слобожанський науково-спортивний вісник, 4(72), 33–37. Masliak, I., Bala, T., Krivoruchko, N., Shesterova, L., Kuzmenko, I., Kulyk, N., Stasyuk, R., & Zhuk, V. (2018). Functional state of cardiovascular system of 10–16-year old teenagers under the influence of cheerleading classes. Journal of Physical Education and Sport (JPES), 18(Supplement issue 1), Art 63, 452-458. https://doi.org/10.7752/jpes.2018.s163 Maslyak, I., Mamemeshina, M., & Zhuk, V. (2014). The state of application of innovation approaches in physical education of regional education establishments. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, 6(44), 69–72. https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.013 Mameshina, M., Maslyak, I., & Zhuk, V. (2015). State and problems of physical education in regional general education educational institutions. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, 3(47), 39–43. https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.009
dc.subject урок фізичної культури uk
dc.subject вільний час uk
dc.subject здобувачі вищої освіти uk
dc.subject тестування фізичної підготовленості uk
dc.subject програма фізичного виховання uk
dc.title Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО uk
dc.title.alternative Analiz stavlennia zdobuvachiv osvity do urokiv fizychnoi kultury ta osobystoi navchalnoi diialnosti u ZVO uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу