Репозиторій ХДАФК

Особливості застосування сучасних маркетингових технологій у фітнс-індустрії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середа, Наталія Віталіївна, Світлана Олександрівна Стадник
dc.date.accessioned 2024-02-20T08:46:58Z
dc.date.available 2024-02-20T08:46:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://repo.khdafk.com.ua/xmlui/handle/123456789/169
dc.description.abstract Наведено результати проведеного дослідження використання сучасних маркетингових технологій в організаційно-управлінській діяльності фітнес-клубів. Визначено конкурентні переваги та недоліки у використання методів маркетингових досліджені у порівнянні із конкурентами. Розглянуто особливості побудови маркетингової стратегії фітнес-клубу «Fitness Stadium»; визначена тенденція щодо наявності окремих локальних клубів, де найбільшу питому вагу займають тренажерні зали. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Маркетинг, фітнес-послуги, ринок uk
dc.title Особливості застосування сучасних маркетингових технологій у фітнс-індустрії uk
dc.type Other uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу